پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240490
سناريونويسي‌ براي واليبال در جلسات دربسته/ تصميم‌گيري‌هاي مهم در گعده‌هاي بيروني!
تاریخ انتشار : 1399/09/17 11:36:08
نمایش : 1357
تصميم‌گيري براي انتصاب‌هاي اخير فدراسيون واليبال در دفتري خارج از فدراسيون صورت گرفته و در هيأت رئيسه تصويب شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، 28 آبان ماه سايت فدراسيون واليبال خبري با تيتر «آرمات سرمربي تيم واليبال نوجوانان پسر ايران شد» را روي خروجي خود قرار داد و در ادامه نوشت «سومين نشست هيات رئيسه فدراسيون واليبال در سال 99، از ساعت 16 امروز (چهار‌شنبه) به رياست محمدرضا داورزني آغاز شد.

رئيس فدراسيون واليبال در اين نشست گزارشي از نشست‌هاي مشورتي براي انتخاب سرمربي تيم واليبال نوجوانان پسر ارائه و چند گزينه را به عنوان گزينه‌هاي نهايي هدايت اين تيم پيشنهاد داد. اعضاي هيات رئيسه فدراسيون واليبال پس از بحث درباره ويژگي‌هاي نفرات پيشنهادي، با سپردن هدايت اين تيم به مسعود آرمات موافقت کرد. هيات رئيسه فدراسيون واليبال همچنين بر ضرورت استفاده از تجربيات و ظرفيت محمد وکيلي در جهت پيشبرد اهداف فدراسيون براي تيم‌هاي پايه، تاکيد کرد.»

طبق خبري که فدراسيون واليبال منتشر کرده انتخاب مسعود آرمات به عنوان سرمربي تيم ملي نوجوانان با بررسي هاي اعضاي هيأت رئيسه صورت گرفته، اما به نظر مي رسد واقعيت چيز ديگري است. ظاهرا چند روز قبل از برگزاري اين جلسه، چند نفر از اعضاي هيأت رئيسه در خارج از فدراسيون واليبال در يک دفتر خاص دور هم جمع مي شوند و در آن جلسه به اعضا اعلام مي شود که مسعود آرمات بهترين گزينه براي هدايت تيم ملي نوجوانان است.

در آن جلسه مخفيانه صحبت هاي مختلفي مطرح مي شود و در نهايت حضار به اين جمع بندي مي رسند که آرمات را براي هدايت تيم ملي نوجوانان انتخاب کنند. اتفاقي که البته برخي از منتقدين بعد از انتخاب آرمات به آن اشاره داشتند و تاکيد کردند که انتخاب سرمربي تيم نوجوانان از پيش تعيين شده بود اما کمتر کسي به آن توجه کرد.

اين موضوع مي تواند يکي از اصلي ترين تناقض ها بين رفتار و گفتار آقاي رئيس باشد، چراکه او در مدت اخير تلاش کرد تا به همه نشان دهد که تصميمات مهم واليبال حاصل خردجمعي است، اما ظاهرا کمتر کسي از پشت پرده اين خرد جمعي مطلع بود و نمي دانست که اين خرد جمعي محصول نظر شخصي آقاي رئيس و همراهي برخي از اعضاي هيات رئيسه با اوست.

داورزني در دوره جديد مديريت خود به گونه اي رفتار کرده که اغلب اهالي واليبال اعتقاد دارند که جلسات هيأت رئيسه فدراسيون واليبال بيش از آنکه براي تصميم گيري جمعي در موضوعات مختلف باشد، بيشتر براي تاييد تصميمات رئيس فدراسيون است.

در شرايطي که حريفان ايران در المپيک اين روزها به دنبال برنامه ريزي و تدارکات مناسب براي موفقيت خود هستند، فدراسيون واليبال ايران با برخي از تناقض هاي عجيب و پنهان‌کاري مواجه است. از جمله اين موارد مي توان به موردي اشاره کرد که دبير فدراسيون خبر از حضور چند گزينه براي هدايت تيم نوجوانان مي دهد و رئيس فدراسيون در مصاحبه اي مدعي مي شود که از ماه ها پيش سرمربي نوجوانان انتخاب شده! يا حتي انتصاب مشاوران و محروميت برخي بازيکنان محبوب و سرشناس هيچگاه رسانه اي نشد. ستون اصلي فدراسيون واليبال اين روزها روي سکوت و فعاليت در اتاق هاي دربسته و بدون اطلاع رساني بنا نهاده شده و اين موضوع موجب بروز تناقض هاي زيادي مي شود که اهالي اين رشته را نسبت به آينده نگران مي کند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html